Podczas poniedziałkowej konferencji ogłoszono współpracę pomiędzy Betcris a Wielkopolskim Związkiem Piłki Nożnej. Na mocy umowy sponsorskiej firma zyskała tytuł Oficjalnego Bukmachera Związku, pozycjonując się głównie wokół lokalnych rozgrywek ARTBUD IV ligi w nadchodzącym sezonie 2022/2023.

W ramach nawiązanego partnerstwa na wszystkich boiskach klubów wielkopolskiej IV ligi pojawi się branding bukmachera. Kooperacja zakłada również dodatkowe działania marketingowe, w tym transmisje ze spotkań w internecie i nowe autorskie projekty.

Wielkopolska solidność to powszechnie znany slogan, który doskonale odnosi się również do środowiska piłkarskiego, uwidaczniając się w postaci nieustannego rozwoju i zachowywania najwyższych standardów organizacyjnych. Dbałość o wizerunek marki przekłada się na odbiór Związku przez otoczenie:

Dokładamy wszelkich starań, by rozwijać nasze projekty szkoleniowe, ale też tworzyć dobrą atmosferę wokół piłki. Nasze zaangażowanie jest zauważane i doceniane. Jesteśmy jedynym związkiem, który pozyskał sponsorów tytularnych dla wszystkich swoich rozgrywek seniorskich, a dziś stawiamy kolejny milowy krok finalizując współpracę na zupełnie nowym dla nas polu – podkreśla Paweł Wojtala, prezes Wielkopolskiego Związku Piłki Nożnej.

Betcris to legalny bukmacher i jeden z najmłodszych graczy na polskim rynku, aczkolwiek firma wywodząca się z rynków Ameryki Środkowej i Południowej globalnie operuje od 1985 roku, będąc światowym liderem branży zakładów online. W swoim portfolio marka pochwalić się może sponsoringiem reprezentacji Meksyku i Ekwadoru w piłce nożnej, tytułem partnera rozgrywek MLB, NFL, Super Bowl i Copa America oraz współpracą ambasadorską z Ronaldinho. W Polsce w ciągu niespełna rocznej działalności bukmacher zaangażował się w sponsoring aktualnego mistrza Polski w piłce ręcznej – Łomży VIVE Kielce oraz siatkarskiego utytułowanego klubu – Asseco Resovii Rzeszów.

Aktualnie Betcris konsekwentnie stawia kolejne strategiczne kroki, pozycjonując się wokół futbolu – Wielkopolski jest drugim, po Łódzkim, wojewódzkim związkiem, z którym firma podpisała umowę sponsorską:

Bez wątpienia piłka nożna jest w Polsce sportem numer jeden, nie tylko w kontekście oglądalności czy ogólnej popularności, ale także w obszarze zainteresowania graczy ofertą zakładów bukmacherskich. Dlatego cieszymy się, że dziś pozyskujemy kolejne bardzo ważne partnerstwo. Wielkopolska to z naszego punktu widzenia jeden z najważniejszych regionów w kraju, szczególnie w aktualnych okolicznościach sportowych. Oczywiście na tym nasza ekspansja się nie kończy i już teraz mogę zapowiedzieć, że planujemy kolejne ruchy w ramach budowania piłkarskich projektów sponsoringowych – deklaruje członek zarządu Betcris Polska, Jacek Jakubowski.

Oprócz standardowych działań Betcris planuje także dedykowane promocje skierowane do wielkopolskich sympatyków klubów IV ligi.