Najchętniej oglądane wydarzenie sportowe w Stanach Zjednoczonych zbliża się już bardzo dużymi krokami. Super Bowl LVI, czyli mecz o mistrzostwo NFL odbędzie się 14 lutego tuż po północy polskiego czasu, a o tytuł  w ciekawie zapowiadającym się starciu powalczą Cincinnati Bengals i LA Rams. To także niezwykle ekscytujący moment dla Betcris, wyłącznego sponsora NFL w hiszpańskojęzycznych krajach Ameryki Łacińskiej. Przez dwa lata współpracy udało się zrealizować wiele interesujących rzeczy, a nadchodzący Super Bowl jest świetną okazją, by trochę o nich opowiedzieć.

Drużyna The Bengals, mając za sobą znakomity rok, melduje się podczas Super Bowl po raz pierwszy w swojej historii. Z kolei The Rams powracają, szukając odwetu za 2018 rok, kiedy to musieli obejść się smakiem Lombardi Trophy, patrząc jak statuetka wędruje w ręce rywali – New England Patriots.

Randall Aguilar, Head of Sponsorships w Betcris skomentował: od początku naszego zaangażowania się w ten sponsoring aktywnie wspieramy rozwój NFL. Współpraca ta rozpoczęła się dwa sezony temu i na ten moment przynosi bardzo dobre wyniki na wszystkich polach, zarówno od strony biznesowej, poziomu zadowolenia klienta jak i samej relacji zbudowanej z Ligą. Bardzo nas cieszy, że jesteśmy Partnerem NFL na hiszpańskojęzyczne rynki Ameryki Łacińskiej i zależy nam na tym, by nasi gracze w dalszym ciągu mogli korzystać z palety benefitów wynikających z tej współpracy.

W przeciwieństwie do ubiegłego sezonu, zdominowanego przez ograniczenia w rozgrywkach wynikające z sytuacji covidowej, w tym sezonie Betcris mógł już oferować swoim klientom możliwość uczestniczenia w wielu fantastycznych meczach. Stworzyło to okazję do organizacji wyjazdów zarówno w trakcie regularnego sezonu, jak i fazy post-sezonowej, uwzględniającej dwa spotkania rozegrane w Londynie. Co więcej, Betcris umożliwił uczestnikom wybór poszczególnych meczów, którymi byli zainteresowani, kreując całkowicie spersonalizowane doświadczenie.

Podczas sezonu, Betcris miał nawet własny program bukmacherski na oficjalnym kanale NFL, Mundo NFL. W każdą niedzielę omawiano w nim najatrakcyjniejsze zakłady, a sam format sukcesywnie zyskiwał na popularności. Aktualnie trwają przygotowania nad kolejnymi, równie angażującymi propozycjami skierowanymi specjalnie dla fanów.

Na sam dzień Super Bowl Betcris oczywiście także przewiduje szereg aktywności w krajach, gdzie prowadzi swoją działalność. W planach jest między innymi zebranie klientów z różnych krajów na sam mecz finałowy w ramach zarówno zaproszeń standardowych, jak i VIP-owskich, a także liczne dedykowane działania w mediach społecznościowych z atrakcyjnymi nagrodami.

W Polsce oczywiście także Betcris przygotował kilka wyjątkowych niespodzianek dla klientów czekających na prawdziwe święto futbolu amerykańskiego, gromadzącego z roku na rok coraz pokaźniejszą widownię przez TV. W naszej ofercie znalazły się: przygotowane na ten event zakłady specjalne, bardzo szeroka oferta zdarzeń oraz dedykowana promocja bezpieczny zakład 50 PLN.