Podczas tegorocznej Gali Nagród Bukmacherskich Betcris został wyróżniony w dwóch kategoriach: debiut roku oraz najlepsza oferta na esport. Uroczystość wręczenia tych prestiżowych nagród odbyła się we wtorek 25 stycznia w Warszawie w hotelu Intercontinental.

Nagrody Bukmacherskie to jeden z najważniejszych  cyklicznych branżowych eventów w Polsce, organizowany przez Legalnych Bukmacherów. Ideą gali jest wyróżnienie liderów poszczególnych segmentów działalności zakładów wzajemnych oraz docenienie całorocznego wkładu w rozwój branży pod kątem oferty, technologii, obsługi klienta oraz marketingu. W debiutanckim roku Betcris Polska otrzymał nominacje aż w trzech kategoriach: debiut roku, najlepsza oferta na esport oraz najlepsza oferta na piłkę nożną.

Jak uzasadniono podczas ogłaszania laureata nagrody za debiut roku, wybór został dokonany na podstawie m.in. dużej liczby rynków zakładów, świetnej oferty na esport oraz licznych promocji.

Nagroda za debiut roku to dla nas bardzo przyjemna niespodzianka. Cieszymy się, że pojawienie się marki Betcris na polskim rynku jest pozytywnie odbierane przez branżowych ekspertów, bo to oznacza, że przez niespełna pół roku wykonaliśmy dużo pracy, która zostaje powszechnie doceniana. Jak wiadomo, rynek w Polsce należy do niezwykle konkurencyjnych, a w ubiegłym roku pojawiły się na nim kolejne nowe podmioty, więc tym bardziej to wyróżnienie stanowi dla nas powód do dumy. Serdecznie gratuluję całemu teamowi Bectris Polska, bo ta statuetka jest efektem zaangażowania i pasji całego zespołu – powiedział Łukasz Kieza, dyrektor marketingu Betcris Polska.

Oprócz wyróżnienia dla najlepszego debiutującego na rynku brandu, Betcris otrzymał także nagrodę za najlepszą ofertę na esport.

Otrzymanie statuetki za najlepszą ofertę na esport to dla nas ogromna nobilitacja, tym bardziej, że w tej kategorii nominowanych było aż pięć marek, z których tylko Betcris występował w roli tegorocznego debiutanta Nagród Bukmacherskich. Nie ukrywamy, że esport stanowi w naszej strategii ważny segment, dlatego na pewno będziemy starali się sukcesywnie budować wokół niego coraz atrakcyjniejszą ofertę i komunikację marketingową. Mamy ogromną nadzieję, że te starania zostaną docenione nie tylko przez branżowych ekspertów, ale także przede wszystkim naszych graczy – komentuje Urszula Wasilewska, marketing manager Betcris Polska.

Przypomnijmy, że Betcris rozpoczął swoje działania operacyjne w Polsce w sierpniu 2021 roku. Firma wyznacza sobie ambitne cele na 2022 rok, w tym między innymi nieustanny rozwój produktu i oferty, a także zapowiada zaangażowanie się w znaczące projekty sponsoringowe w tym kraju.