Betcris jest wiodącym operatorem zakładów sportowych w Ameryce Łacińskiej nie tylko z powodu rozwiniętej, łatwej w użyciu i intuicyjnej platformy. Jest na czele stawki także dlatego, że poświęca zasoby do rozwoju branży w regionie, zapewniając jej transparentność i spełniając oczekiwania stawiane zarówno przez regulatorów, jak i klientów. By pomóc ukształtować przyszłość zakładów wzajemnych i iGamingu w Ameryce Łacińskiej, a także zapewnić narzędzia które mogą okazać się użyteczne gdziekolwiek na świecie, Betcris ponownie odegrał kluczową rolę w przedstawieniu rozwiązania typu conversational artificial intelligence (AI), dostarczanego przez LivePerson.
We współpracy z LivePerson, Betcris odegrał istotną rolę w rozwoju i launchu technologii Spanish Natural Language Understanding (NLU) machine learning (ML) w ramach sztucznej inteligencji. Przed pilotażem tego rozwiązania obsługi klienta, identyfikacja i rozbudowa naszych zamiarów i ich automatyzacja były manualnym procesem. Zespół Betrcis musiałby drobiazgowo analizować transkrypcje z chatów, by móc zidentyfikować ogólny kontekst zamiarów klientów. Ponieważ liga hiszpańska jest bardzo złożona ze względu na zróżnicowanie poszczególnych regionów kraju, było to niesamowicie trudne, by zautomatyzować proces dla tak zdywersyfikowanego grona odbiorców.
Ta sytuacja ulega zmianie dzięki technologii NLU dostarczanej przez LivePerson, polegającej na udostępnieniu klientom interakcji opartej na rozwiązaniach AI i ML. Betcris przyczynił się do doskonalenia tej technologii, dostarczając rezultaty czyniące NLU prostsze, szybsze i bardziej dokładne. Dzięki zaangażowaniu operatora zostało zaklasyfikowanych i utworzonych 29 nowych intencji i zgromadzono ponad 100 fraz przy użyciu agentów LivePerson’s AI Annotator. W dodatku, Betcris ulepszył w pięć tygodni classified rate o 15%, uzyskując przy tym confidence score na poziomie 91% i osiągnął próg pełnego zautomatyzowania konwersacji na poziomie 27%.
Betcris był fantastycznym partnerem na każdym etapie rozwoju i wprowadzania na rynek naszego hiszpańskiego NLU. Połączenie ich dbałości o jakość, przywiązaniu wagi do świetnej obsługi klienta z naszym zestawem rozwiązań AI już zaowocowało niesamowitymi wynikami i jesteśmy podekscytowani budową naszego dalszego sukcesu – powiedział Chris Radanovic, ekspert ds. Conversational AI w LivePerson.
Wrażliwa natura i działania o wysokiej stawce branży zakładów sportowych nakładają na operatorów wymóg, by byli oni w stanie natychmiast odpowiadać na potrzeby klientów przy zapewnieniu zabezpieczonego środowiska komunikacji. Betrcis mocno stawia na dostarczanie swoim klientom jak najlepszych doświadczeń, tak by obsługa przebiegała szybko i dokładnie i aby to osiągnąć, potrzebne było narzędzie pozwalające zidentyfikować potrzeby konsumenta. To pomogło zrozumieć nie tylko to, w jakim celu klienci się kontaktują, lecz także które tematy są najbardziej pożądane w supporcie na żywo i mogą przebiec w sposób w pełni zautomatyzowany.
Dzięki ciężkiej pracy i poświęceniu Betcris może pochwalić się ponad 100 botami dostępnymi w językach: hiszpańskim, angielskim i portugalskim. Wszystkie są dostępne w czasie rzeczywistym i gotowe, by odpowiadać na zapytania graczy. Jako że Betrics w najwyższym stopniu przywiązuje wagę do jakości obsługi klienta, będzie korzystał z Intent Analyzer i rozwiązań AI dostarczanych przez LivePerson, by jeszcze bardziej usprawnić zautomatyzowanie procesu wśród klientów na całym świecie. Klienci Betcris pozostają więc w dobrych rękach, z szybką, efektywną pomocą botów, ale także zapleczem ludzkich specjalistów zawsze gotowych pomóc przy bardziej złożonych kwestiach.