Podczas 19. edycji Forum SportBiz 2021 odbywającej się w dniach 19-20 października w Warszawie tematyka branży bukmacherskiej została zaakcentowana bardzo wyraźnie. W ramach wydarzenia poświęcono osobny panel dyskusyjny pt. „Aktywizacja sponsoringowa firm bukmacherskich w sporcie”. W debacie udział wzięli: Łukasz Kieza, dyrektor marketingu Betcris Polska, a także Mariusz Rzeczkowski reprezentujący Mahalo Media oraz Bartosz Malaka z Superbetu. Spotkanie poprowadził Maciej Akimow, redaktor naczelny branżowego portalu Interplay.pl

Debatę rozpoczęło, wydawać by się mogło, nieco przewrotne pytanie z zawartą tezą: Dlaczego marketing sportowy nie jest skuteczny? Sprowokowało to uczestników panelu to zrewidowania aktualnych i przeszłych współprac sponsoringowych na polskim rynku, także w kontekście łączenia tego typu działań z innymi marketingowymi aktywnościami możliwymi do realizowania z prawnego punktu widzenia przez podmioty bukmacherskie w Polsce.

Emocje wśród panelistów podgrzał również wątek rosnącego trendu na współprace influencerskie z kontrowersyjnymi twórcami treści czy wydarzeniami sportowymi z celebrytami, którzy są sportowcami-amatorami. Tak czy inaczej, istota efektywnego zaangażowania firm bukmacherskich w sporcie to nie tylko kwestie wizerunkowe, choć te bez wątpienia też są bardzo istotne, ale także stricte akwizycyjne. Przypomnijmy, że Betcris jako globalna marka w swoim sponsoringowym portfolio pochwalić się może współpracami, które pozwoliły na umocnienie pozycji lidera na rynkach Ameryki Łacińskiej, a także jeszcze szersze dotarcie do potencjalnych kibiców, czyli potencjalnych nowych klientów poprzez budowanie emocji wokół największych drużyn, lig czy wydarzeń sportowych, wśród których wymienić można m.in. reprezentację Meksyku w piłce nożnej, NFL, MLB czy ekwadorską Ligę Pro.

Warto dodać, że w ramach tegorocznego SportBizu odbyły się także specjalne warsztaty z marketingu afiliacyjnego w branży bukmacherskiej, w których również aktywnie uczestniczyli reprezentanci Betcris Polska.

Udział w tego typu eventach to także jedna z form promocji firmy jako potencjalnego pracodawcy wśród osób zainteresowanych rozwojem swojej kariery w branży gamblingowej. Niewątpliwą zaletą tego wydarzenia jest fakt, że zrzesza ono osoby na różnych etapach kariery, także o zróżnicowanych kompetencjach. Z perspektywy firmy tworzy to doskonałą okazję do prezentacji bieżącej działalności – a także szerzej w ujęciu globalnym – jej strategii i tożsamości, co może bezpośrednio przełożyć się w pozytywny sposób nie tylko na budowanie wizerunku marki Betcris w Polsce, ale także przedstawienie firmy jako atrakcyjnego, stabilnego, dającego szansę rozwoju pracodawcy. Networkingowy charakter eventu dodatkowo umożliwia nawiązanie bezpośredniego kontaktu, co w czasach trwającej epidemii stanowi bezcenną wartość dodaną, pozwalając na swobodną interakcję pomiędzy uczestnikami i wymianę kontaktów.

Przy tej okazji przypominamy, że w Betcris Polska poszukiwanie wyjątkowych, zaangażowanych talentów trwa nie tylko przy okazji spotkań branżowych. Wszystkich zainteresowanych pracą dla uznanej, międzynarodowej marki będącej światowym liderem zakładów online zachęcamy do zapoznania się z aktualną listą wakatów na naszym profilu na Linkedinie.