Czwarta edycja Polish Gaming Aces za nami. Podczas uroczystej gali, która odbyła się w Reducie Banku Polskiego w Warszawie organizator – redakcja portalu Interplay nagrodziła laureatów w dziesięciu kategoriach. Mamy ogromną przyjemność oznajmić, że jedna z nich – statuetka za Debiut Roku trafiła do Betcris Polska.

Wydarzenie standardowo zaczęło się od przemówienia redaktora naczelnego Interplay, Macieja Akimowa, który podkreślił, że Gala Polish Gaming Aces ma być spotkaniem całej branży ze wszystkich sektorów. Redaktor przekazał również wdzięczność i wyrazy wsparcia dla ukraińskiej części współpracowników, którzy również mieli udział przy powstawaniu Gali.

Jak uzasadniono podczas ogłaszania werdytku kapituły przy przyznawaniu nagrody za Debiut Roku, redakcja Interplay nagrodziła firmę, która w 2021 roku wprowadziła najwięcej świeżości na mocno konkurencyjnym rynku. Zwycięzcą została międzynarodowa firma Betcris, która jako pierwsza na rynku przełamała trend i skorzystała z usług dostawcy platformy Betconstruct, co było swoistym gestem odwagi i obrania niestandardowej drogi rozwoju. Jacek Jakubowski, który odbierał nagrodę podkreślił, że Polska była pierwszym rynkiem europejskim na którym Betcris postanowił zaistnieć i zacząć swoją europejską ekspansję.

Betcris to marka międzynarodowa, która co prawda nie działa na rynkach europejskich, ale w Ameryce Środkowej i Ameryce Południowej. Polska to pierwszy rynek europejski, dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że zostaliśmy docenieni przez kapitułę. Chciałbym podkreślić jednak, że za tym wyróżnieniem stoją ludzie. Bardzo solidny i merytoryczny polski zespół, który pozwolił nam zdobyć licencję, a następnie wystartować na platformie Betconstruct – powiedział prezes zarządu Betcris, Jacek Jakubowski. – Systematycznie będziemy polepszali nasz produkt o dodatkowe narzędzia, które będą przydatne dla klintów. Będziemy korzystali przede wszystkim z doświadczenia Betcris na rynkach amerykańskich. Przy wsparciu naszego merytorycznego i zaangażowanego zespołu wierzymy, że uda nam się to sprawnie implementować – podsumował Prezes.

Wspomniana ekspransja na rynku europejskim zyskała odzwierciedlenie w postaci ostatnich strategicznych kroków marki w Polsce. Skoro już mowa o debiutach, warto nadmienić przy tej okazji, że 28 lutego Betcris ogłosił zaangażowanie się w pierwszy w naszym kraju projekt sponsoringowy z aktualnym mistrzem Polski – Łomża Vive Kielce. Niespełna dzień później ogłoszona została kolejna znacząca współpraca sponsoringowa z jednym z najbardziej utytułowanych i rozpoznawalnych klubów na siatkarskiej mapie – Asseco Resovią Rzeszów.