Równo miesiąc temu marka Betcris, pionier zakładów wzajemnych online w Ameryce Łacińskiej, rozpoczęła swoją działalność w Polsce. Przedsięwzięcie to stanowiło duży krok w kierunku wejścia międzynarodowego lidera na europejski rynek, a sam wybór naszego kraju bynajmniej nie był przypadkowy.

Branża bukmacherska w Polsce sukcesywnie umacniała swoją pozycję na przestrzeni ostatnich lat. W zeszłym roku sektor ten wygenerował według szacunków wartość obrotów bliską 1,85 miliarda dolarów (ok. 7 miliardów złotych), zasilając tym samym budżet państwa poprzez podatki kwotą na poziomie 205,6 mln (800 mln zł). Ostatnie dwa lata przyniosły jego kilkudziesięcioprocentowy wzrost, wliczając w to zauważalny wzrost zanotowany w czasach pandemii COVID-19.

JD Duarte, CEO Betcris stwierdził następująco: To wielki moment dla Betcris. Rozpoczęcie działalności w Polsce było wyśmienitym wyborem – lokalny zespół dołożył wszelkich starań, by brand utrzymał swoją wysoką jakość i jesteśmy podekscytowani wszystkimi nowymi możliwościami, jakie otworzyły nam się w związku z podjęciem tej decyzji. Betcris na przestrzeni lat ugruntował sobie pozycję lidera w Ameryce Łacińskiej, a teraz tworzy nową historię, rozpoczynając działalność w Polsce z wielkimi ambicjami. Uwielbiamy wchodzić na nowe rynki i badać oczekiwania klientów. Mamy świetny zespół i na pewno dokonamy tu wielkich rzeczy: Polsko, wchodzimy do gry!

Launch na polskim rynku stanowi część globalnej strategii Betcris, zakładającej budowanie szerszej obecności w Europie, a doświadczenie zdobyte w naszym kraju pozwoli marce poznać lokalne wzorce działań i zachowania konsumenta. W ubiegłym roku rozpoczął się proces pogłębionego researchu tutejszej legislacji i uwarunkowań sektora. W obliczu trwającej epidemii koronawirusa i konsekwentnego zamykania stacjonarnych punktów bukmacherskich lub znaczącego ich ograniczania, trzeba było szerzej spojrzeć na sytuację. Dało to przesłankę ku temu, by skupić się wyłącznie na oferowaniu usług w formie online.

Polska jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się rynków zakładów wzajemnych w Europie z operatorami oferującymi usługi na naprawdę wysokim poziomie. Te okoliczności stwarzają wysoki poziom konkurencyjności, lecz jesteśmy głęboko przekonani, że dzięki atrakcyjnemu produktowi, wieloletniemu doświadczeniu nabytemu zagranicą w połączeniu ze znakomitym poziomem obsługi klienta uda nam się sprostać oczekiwaniom polskich graczy i zbudować silną pozycję Betcris w Polsce – skomentował Jacek Jakubowski, członek zarządu Betrcis Polska.