Od początku maja 2022 roku zakłady bukmacherskie Betcris przyjmą miano sponsora głównego najważniejszych rozgrywek prowadzonych przez Łódzki Związek Piłki Nożnej – łódzkiej grupy IV ligi. Umowa o współpracy będzie obowiązywała do końca sezonu 2022/2023.
Strony mają nadzieję, że rozpoczynająca się współpraca przyniesie wiele obopólnych korzyści i pozwoli zrealizować założone cele biznesowe oraz wizerunkowe. Dla ŁZPN pozyskanie solidnego partnera otwiera nowe możliwości do podnoszenia prestiżu i budowania marki czwartoligowych rozgrywek, które z sezonu na sezon cieszą się coraz większą popularnością. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie kibiców rywalizacją na tym poziomie, wiosną 2022 ŁZPN rozpoczął emisję cyklicznego Magazynu Łódzkiej IV Ligi, nadawanego w każdą środę o godzinie 20.30 na kanale YouTube. Kolejnym krokiem na drodze do podniesienia atrakcyjności tej ligi było znalezienie strategicznego sponsora, dzięki któremu otwiera się możliwość wejścia na wyższy poziom finansowo-organizacyjny.
– Jesteśmy przekonani, że z tak solidnym partnerem łódzka IV liga systematycznie będzie rosła w siłę. Betcris jest dla nas gwarancją stabilności, bez której nie ma mowy o rozwoju. Teraz możemy z optymizmem spoglądać w przyszłość i skupiać się na podnoszeniu rangi oraz poziomu czwartoligowych rozgrywek – powiedział prezes ŁZPN Adam Kaźmierczak.
Betcris to jeden z najmłodszych graczy na polskim rynku bukmacherskim, aczkolwiek firma wywodząca się z rynków Ameryki Środkowej i Południowej globalnie operuje od 1985 roku, będąc światowym liderem branży zakładów online. W swoim portfolio marka pochwalić się może sponsoringiem reprezentacji Meksyku i Ekwadoru w piłce nożnej, tytułem sponsora MLB, NFL, Super Bowl i Copa America oraz współpracą ambasadorską z Ronaldinho. W Polsce bukmacher poczynił już pierwsze kroki w tym obszarze biznesowym w ramach partnerstw z mistrzem Polski, Łomżą VIVE Kielce oraz utytułowanym klubem siatkarskim, Asseco Resovią Rzeszów. Współpraca z ŁZPN-em to sponsoringowy debiut bukmachera w piłce nożnej.
– Jedną z kluczowych przewag strategicznych Betcris jest bogata oferta na piłkę nożną, obejmująca szeroki wachlarz dostępnych do obstawiania lig, rynków i zdarzeń. Dlatego kolejnym etapem budowania portfolio sponsoringowego było naturalnie obranie kierunku właśnie w ramach rozgrywek piłkarskich na różnych jej poziomach, co wynika m.in. z preferencji naszych klientów, chętnie obstawiających rozgrywki lokalne. W tym kontekście województwo łódzkie stanowi dla nas biznesowo bardzo atrakcyjny obszar – komentuje członek zarządu Betcris Polska, Jacek Jakubowski.
W ramach nawiązanego partnerstwa na boiskach klubów IV ligi pojawi się branding bukmachera,
a także ekspozycje online, m.in. w Magazynie z podsumowaniem kolejki. Betcris planuje także dedykowane promocje dla sympatyków klubów łódzkiej IV ligi.